Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Patrik 23

Publicerad 2012-06-03 22:09:35 i Förebilder

Vår kära vän Patrik Larsson fyller 23 år idag. Stort Grattis till honom! Det får bli ett bildregn för att fira det. Tyvärr har Pierre min externa hårddisk där hade det nog funnits några godingar kan jag tänka mig. Tur att gamla goda bilddagboken hade lite att leverera iallafall.

En av de mest klassiska bilderna på Patrik när han
somnade på en blomkruka hemma hos Jocke.

När Parre fyllde 18 år var han liten och söt.



Jag och Parre lirade en Allstar.match i Div.6 säsongen 2007


På gymnasiet hade vi praktik hos varsin idrottslärare på Folkasbo
så vi fick vara med på innebandymatchen mellan elever och lärare.



Från Skottlandsresan. Parre tyckte inte att man kunde
gå ut i korridoren för att gå till duschen och se ut hur som helst!



Det här är en kille som vet hur man poserar för ett studentkort!


Det finns många fester som har slutat med att vi
ligger tillsammans på golvet av olika anledningar.



Patrik och Linda från första året på gymnasiet.
Jag diggar Patriks extremt coola look!



Parre och teknologi har alltid varit som ett...


Vi avslutar med ett kort där även Pierre får vara med!
Heja Hearts!



- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela