Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Regn

Publicerad 2012-06-05 09:45:52 i Livet

Om typ 6 timmar kommer bussen och hämtar oss för att ta oss till flygplatsen för att vi sedan ska kunna flyga hem till Sverige. Man kan nu undra varför jag sitter och bloggar dom sista timmarna här? Jo, för det regnar som fan. Nu verkar det dock vara lite uppehåll men det har regnat som tusan inatt och på morgonen. Så den här dagen är riktigt seg, man bara går och väntar på att få åka hem.

Planet ska landa i Sverige runt 22 tror jag, sen ska vi ta oss hem från Göteborg. Blir en lagom skön natt halvsovandes i ett plan och bil. Min plan imorgon var att ta det lugnt och fixa lite saker sen att träna på kvällen. Men så blir det inte, då jag tydligen ska spela fotboll med B-laget. Kommer kännas galet bra att springa runt där efter en vecka här nere! Kommer att komma lite längre avsnitt om den här resan när jag kommer hem, då även med många roliga och snygga bilder (mest på mig själv).

- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela