Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Statistik

Publicerad 2012-06-06 20:38:15 i Sport

Jag tycker det är roligt med statistik och siffror. Så idag fick jag för mig att kolla hur det har gått för mig när jag har spelat på Division 4a fotbollen i Örebro län. Jag har lyckats vinna ett par gånger vilket gör det kul att spela och sen blir det extra roligt eftersom det är lag som man känner igen.

Jag har gjort 10 olika spel. 4 gånger har jag bara haft en match så då har det varit försök till skrällar. På dom matcherna har det inte blivit någon vinst. Största oddset jag använt mig av var en dubbel som uppkom i oddset 15,51. Blev ingen vinst där heller. Som mest har jag haft 4 matcher i ett och samma spel, då var det relativt säkra matcher så oddset uppkom bara i 5,72. Det här var från förra omgången och då blev det faktiskt vinst.

Jag brukar spela för en hundring varje gång och har ett snittodds på 6,234/spel. Jag har alltså spelat för 1000 kr på Division 4-matcher. Jag har vunnit 3 av mina 10 spel. Vinstsumman har blivit totalt 1615,73 kr. Så det har alltså lyckats gå med plus det här. Dock har mina spel på andra typer av matcher inte gått lika bra så på de sammanlagt 25 spelen jag gjort ligger jag 27 kr back.
Det kan jag ta.

Jag har med andra ord tjänat 61,573 kronor per spel på division 4. Så det tar ett tag innan jag blir rik på det här. Men kul är det ju i alla fall. och det gäller ju att passa på och spela på division 4 nu för rätt vad det är så är vi där med Pålsboda och då går det inte att spela på det längre!


- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela