Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Super 8

Publicerad 2012-06-16 18:01:57 i Film

När filmen Super 8 kom väckte den stor uppmärksamhet för att den marknadsfördes som "Nya E.T". Varför vill man ha en ny E.T? E.T är ju helt underbar, vilket inte Super 8 är. Nu kan jag inte helt spy galla över filmen, då jag faktiskt somnade efter drygt 1 timme. Dock har jag slagit på den igen för att försöka kolla klart. Dock har filmen inte lyckats fångat mitt intresse helt, då den inte riktigt håller på alla punkter. Stör mig väldigt mycket på ljussättningen och massa andra saker. Det är en av alla nackdelar med att vara filmnörd, man hittar massa jävla skitsaker som vanligt folk inte hört talas om.

Kommer skriva mera om filmen när jag sett klart den, eller sett den en andra gång. Men jag tycker att om ni nu ska se en film med en 8 i, kolla på Dubbel-8 som är svensk!


- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela