Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

TOPPTORSDAG!! <3

Publicerad 2012-06-14 15:32:36 i Livet

Oj vad mycket energi och kärlek det finns att inhämta på en förskola!
Idag besökte jag Skogstorps förskola, även känd som världens bästa förskola. Underbara barn, skön personal samt en riktigt grym miljö både ute och inne.
Dagen bestod av gungning, fotboll, dans, glass, ritande, rabarberpaj, gosande, styrkepass genom "barnlyft", flugjakt, harsyreätande och så vidare...


Sen hann jag även med att få en tid i tatueringsstudion!
Barnen ville göra mig snygg så att jag kunde fixa en flickvän..


Namn, hjärtan, blommor, nagellack, tärningar, glassar, flaggor och allmäna krusiduller!
Får vi rita i ansiktet? halsen? tuttarna? benen?
Nej det fick räcka med hela armarna och händerna!



- Robin

Kommentarer

Postat av: Ass

Publicerad 2012-06-14 18:15:27

Oj vad flickvänner du kommer få nu! :D

Postat av: Lilian i USA

Publicerad 2012-06-14 20:48:37

Ohlalala! Nästan så att jag ger upp allt jag har och ställer frågan -får jag chans på dig!?!?!! Men bara nästan :-)

Postat av: Robin

Publicerad 2012-06-14 21:00:51

Ja det här måste bara fungera!



haha jaa men du kanske vågar skicka en lapp istället där jag får kryssa i ja, nej eller kanske ..!

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-06-14 22:57:39

Sedär ja, du passar ju i tattueringar - fejk eller inte ;)

Postat av: Robin

Publicerad 2012-06-16 04:11:08

haha jaa, det är bara att boka tid nu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela