Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Bet

Publicerad 2012-05-07 19:06:12 i Sport

Min tanke var att jag idag skulle tipsa er om spel på den allsvenska fotbollen, men jag var i vanlig ordning en tidsoptimist och det var precis att jag själv hann skicka in mitt tips på Nordicbet.

GAIS spöar givetvis Mjällby på hemmaplan till det generösa oddset 1.97. Lägg även till ÖSK som äntligen lär få sin första 3a hemma mot Kalmar till oddset 2.45. Given utdelning säger jag!
Vid sidan av kan du tippa på dina favoriter i Blåvitts match borta mot Elfsborg som kan bli en tuff batalj. Elfsborg är bra men Göteborg lyckas nog kryssa ikväll. Oddset ligger på 3.55.
Helt klart värt att satsa på!

- Robin

Kommentarer

Postat av: Robin

Publicerad 2012-05-07 19:16:47

Tung start på tipset med mål från både Kalmar och Elfsborg, men vänta ni bara! ;)

Postat av: Robin

Publicerad 2012-05-07 20:58:18

Inte ett rätt!

Hädanefter ska jag alltid varna er när jag spelar på något så ni inte spelar likadant som jag gör!

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-05-07 21:09:23

Lite fel.. Men fyfan, Jakob Olsson!!!!!!!

Postat av: Karina

Publicerad 2012-05-07 22:17:39

Hahaha!! Gick ju bra häromdagen och hur brukar Karlssons säga?!? Jo, hastig färd.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela