Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Bloggrutiner

Publicerad 2012-05-02 22:22:44 i Livet

Ni som läser den här bloggen regelbundet kan ha märkt att det ofta upprepas ett visst mönster i hur inläggen skrivs. Pierre är nästan alltid först med att publicera ett inlägg antingen någon gång mitt på dagen eller ganska tidigt på morgonen om han sitter hemma och pluggar. Sen väntar och väntar han på att jag ska skriva något. Men jag är ju en ganska upptagen man, eller nåt i den stilen, så det blir helt enkelt inte så. Ibland tjatar han på mig så att jag tar och skriver ett inlägg eller så tar han helt enkelt och skriver ett själv. Idag gick han dock väl överstyr när han leker kock bara för att fylla ut tomrummet, han kan ju inte ens grilla korv för bövelen! Sen ganska sent på kvällskvisten kommer då mitt efterlängtade inlägg som ni troligen oftast får läsa dagen efter. Snacka om att ni har chansen att få en grym start på er dag, Varsågoda!

- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela