Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Examination

Publicerad 2012-05-27 22:46:25 i Livet

Har just gått in i ett hårt slutarbete på årets termin. Så det blir troligtvis inte mycket skrivet från mig dom närmaste dagarna, all energi kommer gå åt till det samt träningar. Och på tisdag åker ju Pierre iväg och kommer bli mindre aktiv här. Men ni överlever nog ändå skulle jag tro.

Hur som helst, The Happy Hippo Family var kungar i vanlig ordning igår. Till och med bättre än tidigare skulle jag tro och jag var ju faktiskt nykter så jag borde ha koll!


- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela