Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Farmor =)

Publicerad 2012-05-30 20:32:25 i Förebilder

Ida har man varit på kalas hos farmor Viola! =) Det betyder flera sorters kakor, bullar, negerbollar, två rulltårtor med olika fyllningar, paj, glass, fruktcocktail och grädde. Sen även saft, kaffe och 6-7 olika sorters drickor. Det är dessutom väldigt möjligt att jag har glömt något!
Hur som helst, GULD med andra ord! :D

Jag var ju därför tvungnen att värma upp med fika tidigare idag. Det blev 7 negerbollar under dagens pluggande, där vi förövrigt lyckades knyta ihop säcken på vårt arbete. Hurra!
Bara redovisningen imorgon som är kvar, sen är det två veckors jobb kvar innan jag tar sommarlov!

 

- Robin

Kommentarer

Postat av: Ass

Publicerad 2012-05-31 09:02:58

Kom ihåg: Det finns mer om det tar slut! ;)

Postat av: Robin

Publicerad 2012-05-31 20:34:39

Haha jaa och skulle något ta slut utan att det finns mer så är fan jordens undergång nära!

Postat av: Ass

Publicerad 2012-06-04 08:59:39

Visade just inlägget för mor varpå hon säger: "Vad är det där för gammal bild? Vad har jag på mig? Jaja, jag ser ju snäll ut!" :D

Postat av: Robin

Publicerad 2012-06-04 21:17:30

Haha jaa det gör hon ju! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela