Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Farmor

Publicerad 2012-05-18 15:26:46 i Förebilder

Tog en promenad upp till min kära Farmor förut, hon bjöd på en tur i trädgården och givetvis lunch. Min Farmor är en av mina största förebilder och en av mina bästa kompisar! Nu sitter jag och dricker vatten för att vara redo inför kvällens fotbollsmatch, Latorps IF - Pålsboda GOIF A. Efter matchen så följer med min träningskamrat Patrik hem. Käkar lite mat och sen ut en sväng i Örebro! Hoppas ni får en bra Fredag med mycket skratt och liknande.

Hon skulle som vanligt ut och leka bland alla blommor.

- Pierre

Kommentarer

Postat av: Ass

Publicerad 2012-05-18 17:52:58

Mamma säger att du kan hälsa... Men bara om du vill ;)

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-05-18 21:25:23

Vad fint skrivet Pierre!

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-05-19 12:15:05

Haha, nej! jag tänker inte hälsa..



Tack Lilian =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela