Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Fredag

Publicerad 2012-05-25 08:50:20 i Livet

Äntligen Fredag, och jag börjar en två veckors lång "semester". Den börjar jag med att äta frukost för att sedan ta mig upp till Farmor och hjälpa till i hennes trädgård. Hon skulle även bjuda på mat, vilket blir perfekt. Efter Farmor ska jag antaligen iväg och klippa mig hos Karina. Håret växer så jäkla fort, så behöver få bort lite känner jag. Runt klockan 16-17 så kommer Jesper hit, så vi kan på börja våran lilla myshelg. Som Robin skrivit så är det Black Jack ikväll, det kommer bli bra skit!

Jobba jobba jobba

- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela