Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Fredag

Publicerad 2012-05-04 15:15:48 i Livet

Äntligen helg, som jag har väntat! Efter att ha jobbat nere på skolan tre dagar den här veckan ska det bli skönt att vila upp sig en stund. Min lediga stund börjar med ett besök på gymmet med Patrik för att sedan ta sig hem, slå på projektorn, hälla upp en liten whiskey (som jag fick av Robin & Jimmy när jag fyllde) och kolla på GAIS! Fredagen kan inte bli så mycket bättre.

Imorgon har vi premiär med B-laget i fotbollen, möter Pars FC klockan 15:00 uppe på Pålsboda IP. Det kommer antagligen inte gå så bra, men det spelar ingenroll. Sen på kvällen ska jag ha kalas, igen.

Fick hem det här idag, ett sista desperat försök i att bli snygg.
Återkommer om jag lyckas.

 

- Pierre

Kommentarer

Postat av: Lilian i USA

Publicerad 2012-05-05 06:19:31

Lycka till med fotbollen!

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-05-05 10:44:32

Tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela