Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Frulle

Publicerad 2012-05-12 12:03:12 i Livet

Jag & Pierre har fått för oss att vi ska ut och springa denna lördag. Undra när vi gjorde det sist?
Som uppladdning blir det nu frukost, det hör inte alltid till vanligheten i min kost. Det är inte vilken frukost som helst dessutom. Klassisk skogaholmslimpa med majonnäs, färdigskivad goudaost samt kalkon på toppen! Till detta min proteindryck som jag redan tipsat om. Skillnaden den här gången är att hasselnöt- och chokladproteinet har blivit utbytt mot jordgubb och vit choklad samt att de så kallade frusna bären mest var is på botten av förpackningen, så den blev inte lika tjock som vanligt.




På TV:n går den ganska nya serien "New Girl", en komedi om ett yngre kompisgäng precis som de flesta andra komediserierna som går på TV just nu. Den verkar inte så bra.
En av huvudkaraktärerna är hon den där tjejen som Will Ferrells karaktär i Elf blir förälskad i. Jag vet inte vad hon heter men hon ser snäll ut.

- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela