Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Göömörgoon

Publicerad 2012-05-14 09:24:06 i Livet

Goodmorgon! Hoppas ni hade en trevlig och mysig söndag. Hoppas även att eran Måndag har börjat bra, kanske ni har gjort en "Bateman-Morgon" ? Som jag skrev om förra måndagen(!?). Jag har iallafall börjat så, duschat, rakat mig och försökt bli snygg genom dessa olika krämer.

Ni kanske minns att jag för ett tag sedan provade att ha i vaniljsocker i kaffet. Idag provade jag kanel, gjorde likadant som förut. Ner med en del kanel tillsammans med kaffet och vips så har du en kopp lyxkanelkaffe. Dock tyckte jag nog vaniljen blev godare, men det här funkade helt okej! Nu ska jag ta tag i pluggandet.

 

Trevlig Måndag!

- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela