Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Konditionen

Publicerad 2012-05-15 14:16:27 i Sport

Efter att ha börjat känna mig i hygglig form när jag varit ute på löpturer tyckte jag att det var dags för lite längre intervaller idag. Satan i helvete vad jag inte är i form för det! Knät känner jag ju dock inget i men fotbollskonditionen är långt borta.

Det kändes lite som när man kommer till den långa backen innan
Breven när man ska cykla dit på midsommar. Hur mycket man än
tycker att man har trampat och legat i...

...så är det fortfarande jävligt långt kvar!


- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela