Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Kostym

Publicerad 2012-05-18 11:10:22 i Livet

I nyaste numret utav tidningen Café så har dom ett repotage om "10 snygga kostymer under 5000 kronor". Jag har två stycken kostymer som hänger hemma i min garderob. En grå och en svart. Dock så sitter båda två helt förjävligt på mig, dom har blivit för stora. En av alla nackdelar när man bestämmer sig för att börja träna lite mera. Så nu är jag på jakt efter två nya kostymer. Drömmen skulle vara att få gå till en skräddare och få en helt uppsydd efter mina mått. Men eftersom jag inte har dom där 60 000-100 000 kronorna över så får jag leta efter budget varianterna.

Här är två kostymer som ligger i 4000-5000 Kronor klassen.



Filippa K (Bild från filippak.com) Oscar Jacobsson (bild från oscarjacobsson.se)


En kostym som sitter riktigt bra, kan nog vara det snyggaste som finns.
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela