Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Lalala

Publicerad 2012-05-16 15:15:18 i Livet

Så mycket bättre, när dom sände det för första gången tyckte jag det var riktigt bra och jag följde mer eller mindre hela första säsongen. Jag som är ett stort fan av Plura var ju nöjd att han var med. Inför säsong två så ville alla artister vara med, kunde man läsa. Det blev mer "kändisar" och man kände igen dom flesta låtarna. Tyckte dock fortfarande att första säsongen var hetare. Inför den nu tredje säsongen utav programmet så har dom precis släppt vilka deltagarna blir.

Miss Li
Pugh Rogerfeldt
Sylvia Vrethammar
Magnus Uggla
Olle Ljungström
Maja Ivarsson
Darin

Känner att dom är ute lite och cyklar när dom tar in personer som Vrethammar och Ljungström? Är dom verkligen så pass kända att folk känner igen deras låtar och kommer tycka det är bra underhållning? Jag personligen hade ingen större koll på dom två. Att ta med Uggla, det är det bästa dom kunnat göra. Kommer även bli kul att se vilka versioner Maja kommer kunna göra, hoppas hon kör dänger av en riktigt gammal Uggla-låt! Kommer Miss Li få ett lika stort "genombrott" som Laleh fick iår? Många frågar, inga svar.


Känner mig lite dum när jag skriver om det här. Man tycker jag borde kunna skriva om Hockey VM, landslagsuttagningen till fotboll EM eller något annat roligt.


Ha en bra eftermiddag/kväll
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela