Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Musik

Publicerad 2012-05-12 15:28:54 i Musik

Kent, det är ett band man inte ska tycka om. Man ska vara anti och verkligen hata alla som lyssnar på dom. Nu var det så att av en slump lyssnade jag på deras "nya" låt, 999. Det jobbiga är att jag knappt kunnat sluta lyssna på den sen jag första gången hörde den. Den är riktigt bra, och det gör ont i hela kroppen när jag säger det. Jag känner att jag är på väg mot en sinnesnärvaro som jag inte kommer gilla. Handla på H&M, lyssna på Kent, vad ska jag mer börja göra?



- Pierre

Kommentarer

Postat av: Robin

Publicerad 2012-05-12 15:46:28

Jag gav upp efter 2:57!

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-05-12 16:13:50

Nej, du måste ju höra hela!

Postat av: Ass

Publicerad 2012-05-13 10:03:37

Nej, där blir det nej! Ett bestämt nej! Skräddarn säger nej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela