Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Nyheter

Publicerad 2012-05-09 07:48:53 i Livet

Vet faktiskt inte när jag senast kunde sitta med en "stor" frukost och kolla på nyheter innan jag ska iväg och jobba. Trött är jag, men blir piggare för varje tugga jag tar av min macka. Vaknade även med en täppt näsa och ont i halsen, så fick bli en kopp te också. Det hör inte till vanligheten. Nyhetsmorgon på tv4 eller rapport på svt1? Välj för tusan Nyhetsmorgon, för dom som hade hand om repotagen på Svt1 vet jag inte vart dom hittat. Även han som sitter där och läser nyheterna har dom nog plockat in från någon gammal, mörk lokal. Nu ska jag äta upp min frukost och sen jobba.

- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela