Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Nytt

Publicerad 2012-05-10 16:24:35 i Livet

Har precis landat hemma efter att ha jobbat nere vid skolan hela dagen. Fick ett trevligt sms runt lunch, jag hade ett paket att hämta på posten. Lyckades nämligen skicka efter ett par saker här om dagen och det hade nu anlänt. Kände att det behövdes lite nya "sommar-saker" mest till sommaren, men även till Greklandsresan jag har inbokad.

espadriller, stråhatt och ett par brillor



väska, flip-flops och en trevlig liten skopåse

Allt är faktiskt inköpt på HM, en affär jag aldrig har gillat. Men nu har jag tydligen börjat handla där, så antar att jag börjat tycka om den. Det är så konstigt det här.

- Pierre

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-05-10 20:41:48

I hate to tell I told you so .. ;)

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-05-10 22:24:24

Jag tycker du ska vara tyst bara..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela