Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Örebro

Publicerad 2012-05-24 07:31:12 i Livet

GAIS är nu tillsammans med Örebro SK på nedflyttningsplats i Allsvenskan. Jag finner inga ord, åker vi ur i år så blir jag ledsen, jätteledsen. Enda positiva är just att Örebro också kan åka ur, så kan jag fortfarande kolla på GAIS när dom kommer till Örebro..

Nu ska jag dricka upp mitt te sen sätta på mig gummistövlar, för vi ska på bondgårds besök med min klass 2-3a idag! (Dock har jag ju redan jobbat på en bondgård, så jag har ju koll på läget)

- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela