Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Packad

Publicerad 2012-05-28 23:03:54 i Livet

Min frys har gått sönder, den vill inte fungera. Något måste hänt när det blev strömavbrott i hela Pålsboda. För det var tydligen inte bara hos mig som strömmen inte ville fungera. När strömmen försvann så stack jag till Marieberg för att fixa det sista. Växlade pengar på Forex, dock hade dom vädligt lite Euro då det hade blivit något fel i deras leverans. Så bara dom som verkligen var i akut behov utav Euro fick växla, det var jag! Sprang även in på Ikea, köpa batterier till Mp3 och sånt. Kom även på i min ensamhet att jag skulle köpa ett vittlinne, då mitt gamla var äckligt.

Nu har jag lyckats träna med Patrik och packat klart det sista, känns riktigt skönt! Nu sitter jag i kalsonger, tar en öl och äter chips. Känns lite dumt eftersom jag nyss har tränat, men vafan nu börjar ju min semester! Kommer skriva en sväng imorgon innan vi åker, sen ska jag försöka skriva något under veckan där nere. Så ni inte saknar mig för mycket!

Tuta och Zidler vill inte att jag ska åka..

Puss och Kram
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela