Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Promenad

Publicerad 2012-05-21 10:38:03 i Livet

Tanken idag var att jag skulle börja dagen med en springtur. Men när jag vaknade upp imorse så hade jag fruktansvärt ont i halsen och näsan var snorig. Efter noga övervägande så kom jag fram till att jag inte ska springa, kände dock att jag var tvungen att göra något. Därför fick det bli en långpromenad runt om på landet.

(Jag har faktiskt ett linne på mig under jackan, men det syns knappt)

Nu ska jag dra i mig en lätt frukost och sen ta tag i pluggandet. Lite senare ska jag in till min kära Mor och äta lunch med henne. Måste även försöka hitta ett par badbyxor, då jag åker till Grekland om 1 vecka.

- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela