Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Sovmorgon

Publicerad 2012-05-13 13:09:13 i Livet

Gick upp runt halv tolv idag och åt frukost halv ett. Din late jävel tänker nog ni då! Men nej, jag har en bra anledning. Jag vaknade klockan tio och såg nämligen genom persiennen att det var soligt ute. Perfekt tänkte jag! Frukost och läsning av kurslitteratur ute på balkongen skulle det bli. Problemet är ju då att solen inte sneglar in på balkongen förrän klockan tolv och det är först vid halv ett som solen har parkerat helt på den. Så jag fick helt enkelt somna om och gå upp senare.
Nu blir det mer kurslitteratur innan jag kan ta mig upp till IP för att se på Pierre när han blir trött. Pålsboda mot Bobby.

- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela