Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Träkeps

Publicerad 2012-05-20 13:10:53 i Livet

Kvällen igår var riktigt bra. Många trevliga vänner, många kalla öl och mycket dans. Lägg där till en glad Robin som gick runt och "spankade" mig hela kvällen. Det hela slutade med några väldigt osmarta öl nere vid Foke i Pålsboda innan jag tillslut kunde lägga mig i sängen runt halv 5. Det känns idag att gårdagen var trevlig. Lite senare idag tänkte jag ta och leka kock, så håll utkik!




Hur är eran Söndag?

- Pierre

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2012-05-20 14:10:31

Varit på promenad och försökt återuppliva ett par stycken vilket gick "sisådär" ;) Ska nu ut i trädgården och gräva. Underbara söndag!

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-05-20 20:40:56

London är kallt, men jag har städat& pluggat och varit ute och träffat Maritha som varit på besök. Handlat två toppar fast jag är förbjuden och nu ska jag fira med Ben&jerry's fast jag inte är värd det - framför en söndagsrulle! ;)

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-05-20 20:51:56

Tycker båda era Söndagar låtar sköna!



Johanna, man är alltid värd glass! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela