Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Vem?

Publicerad 2012-05-04 19:31:00 i Film

Jag, Jimmy och Rasmus landade i soffan lagom när kultfilmen Grease drog igång på TV för några dagar sen och vi satt givetvis som fastklistrade. Vilken rulle! Den kan man se hur många gånger som helst. Det jag dock fastnade extra för den här gången är en av bakgrundsdansarna i finalnumret. Efter cirka 1:30 gör han entré, en snubbe i grön pikétröja med en Wolverine-frisyr! Kort därefter drar han till med dansstegen som jag bara måste lära mig till nästa fest.

Det jag givetvis undrar nu är, Vem är han och vad gör han idag?




- Robin

Kommentarer

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-05-04 21:04:56

Han heter, Daniel Levans och har nu hunnit bli 59 år gammal. Hans "skådiskarriär" slutade vid Grease och han försökte satsa mer på sin dans. Dock utan resultat. Vad han gör idag vet jag dock inte.

Postat av: Karina

Publicerad 2012-05-04 21:17:02

Åh, på väg in i tonåren så var man kär i dom flesta killarna i filmen....men jag minns inte den där fantastiska dansaren!?! Jag har LP-skivan som är spelad många gånger om :)

Postat av: Robin

Publicerad 2012-05-04 21:20:03

Bra jobbat Pierre, men om du vill bli journalist måste du lära dig att gräva djupare!



Men du blev kär i honom nu va?

Postat av: Lilian i USA

Publicerad 2012-05-05 06:27:15

Pierre har fel. Han är inte alls 59år. Han borde vara det men den där gröna pikén, som han sedan inspelningen inte tagit av sig mer än i onödan, är magisk och behåller honom ung. Han är med mig nu. Fortfarande en jäkel på att dansa och mycket mycket mer... ;) Ps. Han hälsar till dig Robin.

Postat av: Robin

Publicerad 2012-05-05 11:27:57

Haha jag visste att det var något speciellt över den där snubben! Gift dig med han och ta med honom hem till Sverige så han kan lära mig dansa ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela