Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

2013

Publicerad 2012-10-07 12:35:45 i Film

Tänkte jag skulle visa lite utav vad som kommer att komma i filmväg under 2013, som kan vara värt att se.

A good day to Die Hard


 
Bruce Willis är tillbaka som John McClane och ska denna gång åka till Ryssland för att rädda världen, eller något i den stilen. John Moore står för regi, han har tidigare gjort Max Payne och Behind Enemy Lines, så han kan sin action.
 
 
The Last Stand
 
Arnold Schwarzenegger har återigen börjat göra film, han verkar vara lika hård och tuff som vanligt. Peter Stormare har även en roll med i denna film, så bara det gör den värd att kolla in.
 
Man of Steel
 

Den senaste tiden har man gjort en hel del filmer om superhjältar, nu kommer även Supermannen i en nytolkning. Där Henry Cavill (Red Riding Hood) axlar huvudrollen, förutom Henry ser vi både Kevin Costner och Russel Crowe bland rollerna. Jag tycker trailern är en av dom snyggaste på länge, så jag längtar!
 
Anchorman - The Legend continues
 
Will Ferrell satsar på att göra en uppföljare till en av mina favoritkomedier Anchorman, där han spelar nyhetsankaret Ron Burgundy. Dock är inte Ron min favoritkaraktär utan det är Brick Tamland, som spelas av Steve Carell.
 
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela