Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Barmys och bara mys

Publicerad 2012-10-06 17:14:17 i Alkohol

Efter innebandyn igår blev det lite mys hemma i min och Jimmys bar. Innebandyprat och massa musik. En del musik kom ur stereon men allra mest från oss själva.
Avslutningsvis hamnade jag och Ted sittandes på golvet och pratade film i en dryg timme. Klockan fyra kände vi att det fick räcka.
Dagen efter kom Pierre förbi och hälsade på. Vi hade det mysigt framför repriser av X-factor. När Johan sedan vaknade till så gjorde han pannkakor åt oss alla efter massa tjat från Pierre. Under tiden städade jag och handlade glass till pannkakorna. Pierre sjöng för oss.
Jimmy gjorde ingenting.
 
Nu ska jag och Johan åka till Örebro för öl och sånt på O'Learys med några andra roliga prickar. Jimmy och Pierre får inte följa med.
 
- Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela