Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

PIBF

Publicerad 2012-10-05 16:38:48 i Sport

Snart är det dags, första matchen för säsongen, Pålsboda IBF - Hovsta IF. Detta blir min första säsong som jag inte är spelare, utan nu är jag titulerad coach, eller lagledare som det även heter. Vid min sida har jag en av mina stora idoler, Bill, som även han slutat som spelare, mer eller mindre.

Dock känns det lite som att den här säsongen är lite avslagen, division 2 är långt ifrån lika bra som den brukar vara och finns väll inget lag som "gått ut" med att dom ska vinna serien. Jag skulle kunna skriva en heldel om innebandy idag, men jag väljer att avstå då detta känns lite som fel forum. Vill ni läsa om Pålsboda Innebandy får ni helt enkelt gå in på hemsidan.
 
Jag har nu tagit på mig både min fina matchtröja och mitt fightingface. Vill ni veta hur matchen går, då ska ni som sagt hålla koll på Robin's twitter. NU blir det kaffe och taktikgenomgång med Billyboytoy.
 
 
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela