Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Sämst

Publicerad 2012-10-02 22:06:14 i Sport

Tror jag kan vara den sämsta bloggaren i hela Sverige just nu, har ju inte skrivit något inlägg på hur länge som helst. Dock är det fullfart hela jäkla tiden just nu, mycket på jobbet och mycket på fritiden. Borde dock lägga nera mera tid till er, våra kära läsare. Tur jag har Robin som leverar som vanligt.

Idag har det varit en dag med blandade känslor, mest känslor för mitt GAIS. Mitt GAIS som igår förlorade med 7-2 mot Norrköping, 7-2, det är förfan innebandysiffror. Jag kollade sporadiskt under matchen och kunde konstatera att något är väldigt fel. Direkt efter matchen så ska även GAIS bästa spelare för året, Erik Johansson, ha sagt följande "Jag spelar inte en match till så länge Jan Mak är tränare". Jan Mak är den tränaren som tog över GAIS för 8 matcher sedan, men har misslyckats totalt. Idag på förmiddagen så var det krismöte på Gaisgården, där det beslutades att Jan Mak avgår med omdelbarverkan. Så just nu är GAIS utan en "riktig" tränare, igen. Det blev precis klart att Jonas Lundén (ass. Sportchef) och Benjmin Westman (u21) tar över ansvaret resterande tid utav årets allsvenska. Dock en stor ljusglimt i GAIS är att idag blev det klart vem som ska träna laget under nästa år i Superettan, det blev inte helt oväntat Askebrand som tar över.
 
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela