Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Avoid

Publicerad 2012-09-14 16:01:00 i Livet

Det är väl då bara för tråkigt att plugga. Det är så tråkigt så att allt annat verkar roligare. Typ tvätta. Man kan även ta och hälla ut oljan ur fritösen och göra rent den. Det var välbehövligt. För ärligt talat så ljög jag i gårdagens inlägg. Det var inte en perfekt friterad kvällsmat. Pommesen var mer som om den var gjord i en ugn. Med andra ord, dags att byta olja och göra rent fritösen. Nu är den nästan ren. Men olja är lite besvärlig. Så bara nästan.
 
Idag har jag till och med rensat bland bombnedslaget av papper som fanns på mitt skrivbord. Skolpapper, räkningar, tidrapporter, fotbollspapper och en massa annan skit.
Många papper ville in i en pärm och ännu fler fick besöka papperskorgen. Papprena på bilden överlevde inte nödvändighetskontrollen och kommer därför slängas.
 
Och se på fan, ett skrivbord kom fram! Men trots att jag nu varit duktig och fått lite saker gjort här hemma under dagen så återstår en sak. Den där lilla boken på skrivbordet. "Vetenskapsteori för nybörjare". Vilken onödig smörja.Tråkigt babbel. Vem bryr sig om sånt. Inte jag.
 
 
- Robin

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2012-09-19 06:46:56

Heh, känner igen mig blott alltför väl. Och syrran, som just nu hälsar på hos mig för studier. Har en väldigt välstädad lägenhet just nu...

Svar: Haha jaa det blir ju lätt så.. ;)
Robin och Pierre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela