Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Hobbit

Publicerad 2012-09-13 17:24:29 i Film

 
Jag hatar att gå på bio, det är verkligen inte min grej. Eftersom jag gillar film och kan en hel del om det så tycker man antagligen att bio vore en självklar njutning i fråga för mig. Men icke, jag ser det som väldigt krävande och jobbigt. En stor del i det hela är att det är för mycket folk och obekväma platser, det är även dyrt. Dock kommer jag att göra ett undantag när The Hobbit går upp på biograferna här i vinter, känns som jag måste se den då.
 
- Pierre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela