Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Jimmy!!

Publicerad 2012-09-04 06:53:26 i Livet

Den här tiden på dygnet är ni inte vana med att få inlägg från mig. Men idag är det 4e september, vilket betyder att min bostadskamrat Jimmy fyller år. Jag var givetvis uppe med tuppen och fixade frukost på sängen innan han skulle iväg och jobba. Det var lite jobbigt att gå upp klockan 05:22 med tanke på att vi klockan tio igår fick för oss att titta på The Hunger Games som är drygt två timmar. Sen skulle man slå in ett paket också. Filmen nådde förövrigt upp till de höga förväntningarna som fanns på den. Det är skönt när filmer gör det. En lättnad och glädje infinner sig. Men tillbaka till Jimmy.
 
Paket med massa tejp och plast utan en öppning i sikte är kul att få på morgonen!
 
Fralla med kyckling- & curryröra, "Trippelrippel-glass" och framförallt kaffe!
- "Ååhhh, Kaffe!!"
 
Jimmy var trött när han väcktes av min skönsång. Sedvanliga "Ja må han leva" tätt följt av den tidlösa klassikern "God morgon, God morgon"
 
Efter frukost och en slitsam paketöppning hade han dock vaknat till. Men ögonen ville inte vara öppna trots att leendet fanns där.
 
Ännu större leende, men kinesögonen blev värre.
- "Men jag ser ut sådär med ögonen när jag ler"

 
KIIIIIINEES!!!
Till slut får man dock se en liten glimt av öga.

 
Ha en bra dag Jimmy!
- Robin

Kommentarer

Postat av: Karina

Publicerad 2012-09-04 08:48:50

Grattis-kramizar till Jimmy!!!!

Postat av: Ass

Publicerad 2012-09-04 12:05:47

Jag kan verkligen tänka mig hur störig du var på morgonen :) "KIIINEEEEEES!!!!"

Svar: Lite störig kanske...men ändå ganska uppskattat! :D
Robin och Pierre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela