Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Johanna's Guide - del 4

Publicerad 2012-09-10 19:00:00 i Johanna's Guide

 
Håret
 
 
Idag tänkte jag att vi skulle köra en stylingvideo som jag passade på att knåpa ihop med hjälp av Pierre när jag klippte honom igår! Här ser ni produkter som passar till den här typen av frisyr, några använde jag i videon och några är gamla favoriter! :)

ifrån vänster:
1.) Dust it volympuder - 85:-  2.) Sebastian Modingmyd vax - 279:-
3.) KMS Hairplay sprayvax - 189:- 4.) Joico Pliable Paste paste/vax - 219:- 
5.) Joico Texturespray saltvattenspray - 185:- 6.) Sebastian HaloMist glansspray - 279:-

(allt finns att köpa på http://www.bangerhead.se , där det är fraktfritt just nu!)
 
 
Frågor på det eller önskemål vad som ska kladdas ner nästa Måndag?
Well, bring it!
 
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela