Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Joy

Publicerad 2012-09-27 12:35:45 i Livet

Igår hade jag fått det stora och ärufylda uppdraget att gå mannekäng åt Joy, i Krämaren. Så direkt efter jag kommit hem från Borås igår så hämtade jag upp Robin och drog vidare till Örebro. Nu var det inte så att både jag och Robin skulle stå och vara snygga, utan Robin var med för att leka modefotograf och filmare. Det kommer att komma en trevlig liten film från det hela ikväll, eller något, så får jag får tid att klippa ihop det.

Nu kallar jobbet igen.
 
- Pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela