Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Klotes

Publicerad 2012-09-28 17:41:28 i Mode

Nu ni, nu händer det! Jag kommer med ett modeinlägg. Eller ja, jag visar upp vad jag köpt och varifrån. Och det handlar inte om 5 par skor, några klockor, halsdukar, nån rolig hatt eller mansväskor. Nej det är mer min typ av kläder det handlar om. Hoodtröjor, t-shirts, jeans och kalsonger. Samt en sådär tunnt stickig pullovertröja av något slag. Jeansen hittade jag på Jack & Jones och resten har jag plockat hem från internetsidan www.sportamore.se
Satans så smidigt det är att shoppa kläder på nätet. Perfekt för mig som avskyr att gå i affärer. Allt passade perfekt förutom en tröja som jag fick skicka tillbaka för att få en mindre storlek av. Jag är visst inte så stor som man kan tro. Jeans kände jag dock att jag ville prova innan jag köpte så där tvingades jag ta mig ut till Marieberg. Snabbt in, fram med 3 par jeans, prova, ta dom två bästa, betala och sen ut därifrån fort som fan! Klart inom loppet av 5-10 min. Så går shopping till mina damer och herrar.
 
1) Encore - Jorgen Hood  2) Vermont - Zip Hood
 
1) J & J Core - Boxy Chris  2) J & J Core - Stan Osaka
 
1) Billabong - Feature Zip Hood  2) Suit - Knut & Frank Dandy - Octopus Boxer
 
1) Billabong - Chromatic Tee & Frank Dandy - Positive Blocks
2) O'Neill - LM Timeline & Frank Dandy - Logo 45 Boxer
 
- Robin

Kommentarer

Postat av: Johanna Larsson

Publicerad 2012-09-28 19:53:37

Gillar posens på kalsongbilderna, ser rutinerat ut! Bara att hinta om du vill ha ett kalsong och hoodie inlägg ett hoodie inlägg vet du, blir en utmaning att få dig inspirerad! ;)

Svar: ja man har ju varit kalsongmodell i sin ungdom så..! ;)
Robin och Pierre

Postat av: Ass

Publicerad 2012-09-29 07:59:51

Tror jag måste plocka fram min gamla kalsongkalender och skratta lite :D

Svar: Haha jaa samma här!
Robin och Pierre

Postat av: Karina

Publicerad 2012-09-29 11:19:36

Tummen upp för alltihopa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela