Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Lunch

Publicerad 2012-09-06 12:27:20 i Livet

Är hemma på lunchen för att slänga i mig lite pyttipanna alá Pierre, guld är det! Idag har jag produktgenomgång på jobbet, sitter och blir upplärd om alla diverse produkter som finns att göra/sälja inom företaget.

Vart är det jag jobbar nu då?
Det är ett företag som heter Bording AB som är ett tryckeri här i Pålsboda, men som är så mycket mera än bara Pålsboda. Det ägs från Danmark där även en stor del av företaget verkar, finns även delar i Stockholm, Halmstad, Helsingborg och Borås.

Min del i det hela är inte helt 100, jag har en friroll skulle man kunna säga. Dom första 6 månaderna nu ska jag utbildas och slussas in i företaget sen får vi vart jag hamnar. Har iallafall fått iordning mitt kontor nu, ska försöka fixa en bild senare, så ni får se hur jag har det!


- Pierre

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-09-06 17:58:42

Blev mycket nyfiken på den där pyttipannan. Receptet tack :)

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-09-06 20:22:18

Kan försöka fixa det, senare i livet... Ska bara orka :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela