Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Stock

Publicerad 2012-09-20 07:13:18 i Livet

Vakna upp med lite krampkänningar i benen idag, råkade tydligen springa milen igår kväll. Och varför ska man då springa den där jävla milen? Jo, för att några på jobbet ska springa det där loppet inne i Örebro, vad det nu heter, även min Far ville springa det. Så jag har snällt lovat båda sidorna att springa. Så tänkte att det kunde vara bra att öva lite, det ångrar jag idag.

Idag annars, ska jag ner och ta någon kopp kaffe på kontoret innan det är dags för en Stockholmsresa. Ska tydligen vara bara hela dagen och kvällen, så det är som det är. Har även sprungit runt hela morgonen och försökt hittat en kavaj som passar, men icke, dom är så in i helvete stora, alla. Så om någon vill ge mig en ny kavaj blir jag glad.
 
- Pierre

Kommentarer

Postat av: Lilian

Publicerad 2012-09-20 12:32:41

Springa ska man bara göra om man blir jagad eller om man jagar något. Tacka vet jag yoga :-)

Svar: Yoga och Jogga låter ju typ lika.. :)
Robin och Pierre

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-09-20 21:15:58

Snyggt!

Svar: Ja, jag vet :)
Robin och Pierre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela