Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Twitter

Publicerad 2012-09-22 12:32:35 i Livet

Som ni säkert märkt har något hänt på bloggen, vi har ändrat lite layout och design, igen. Nu kan ni enklare följa både mig och Robin i våra liv, ni ser våran senaste Tweet och även mina tre senaste instagram bilder enklare än förut.

Skulle det nu vara så att det ser konstigt ut, eller att sidan inte funkar som den ska så skulle jag bli väldigt glad om ni kunde säga till, tack!

- Pierre
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-24 17:12:56

Nu ser jag det! Bra jobbat med designen :)

Svar: Tack! :)
Robin och Pierre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela