Robin och Pierre

en blogg som inte är rolig eller seriös, men som man ändå vill följa

Uppsala

Publicerad 2012-09-01 05:35:02 i Sport

Min kropp gillar inte att gå upp tidigt och jobba, den här veckan har jag kämpat mig upp vid 07:15 för att börja jobba vid 08.00. Men idag, då är det Lördag och vi ska iväg och spela innebandycup i Uppsala. Vi ska åka med bilarna från P-boda vid 06:02 senast, då har jag inte några problem med att gå upp. Håller på och packar just nu, vet dock inte vad jag ska ha med mig men det brukar alltid bli bra. Nytt för iår är att jag själv inte ska spela något, utan jag ska stå bredvid och skrika på dom som ska spela, eller coacha om man så kallar det. Hörs senare i helgen, för nu är det stressigt.
 
¨

- Pierre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Robin och Pierre

Två grabbar som håller på att ta över hela världen, mer eller mindre.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela